Op deze pagina behandelen we de meest voorkomende vragen

 

  1.  Zijn alle producten nieuw?

A: Al onze gesealde producten zijn nieuw,  al onze pc games, bakugan, consoles, pc games, dvd/vhs en pokemon bundels zijn niet nieuw.

Wel is alles getest en werkend maar verwacht geen nieuw/gesealed product.  Mocht er toch iets niet naar tevredenheid zijn verwijzen wij u door naar het kopje contact en klantenservice.

 

 

2.  Hoelang duurt het voordat mijn product geleverd wordt?

A: Als u voor 13:00 heeft besteld doen wij ons best uw bestelling dezelfde dag nog weg te brengen.  Het kan soms voor komen dat het de volgende dag wordt weg gebracht. Houdt in alle gevallen uw track and trace in de gaten, deze geeft een realistisch beeld van wanneer u uw pakket kunt verwachten.

 

3. Als ik niet tevreden ben , wat kan ik dan doen?

A: Wij streven naar een hoge klant tevredenheid, als u contact met ons opneemt via de klantenservice proberen wij zo goed mogelijk uw probleem op te lossen. in het ergste geval mogen de producten geretourneerd worden, u betaald dan alleen de verzendkosten terug naar ons.

 

4. Komt elk product uiteindelijk weer op voorraad?

A: Omdat wij heel het land afstruinen naar de beste vondsten (Finds) kan het voor komen dat het erg lang duurt voordat een product weer op voorraad komt. Wilt u als eerst op de hoogte zijn van een bepaald product? neem dan contact met ons op en wie weet vinden wij het product waar u al zo lang naar zoekt!